12 Kasım 2010

TATİL



BLOG YAZARIMIZ SENELİK İZNİNİN BİR BÖLÜMÜNÜ KULLANDIĞI İÇİN YAZILARINA BİR SÜRE ARA VERMİŞTİR !


Hep bunu yazmak istemiştim bugüne kısmetmiş hahahahahahaha :)

İşin dalgası bir yana hakikaten bir süre yokum, kendime bir tatil planı yaptım ve 13 Kasım 2010 tarihinden itibaren uygulamaya koyuyorum

13 Kasım Cumartesi sabahı Atatürk Havaalanındna direkt uçuşla akrabalarımın yanına Kosova'ya gidiyorum...

13-14-15 Kasım Priştina - Prizren de geçirdikten sonra ülke değiştirip Makedonya'ya geçiyorum.

16 Kasım Üsküp'ü gördükten sonra 17 Kasım'da tatilimin 3. ülkesi Arnavutluk'un başkenti Tiran'a gidiyorum.

Ey Tanrım bana 3 tane 3 de yetmez 4 tane diyerek 4. ve son ülke olan Hırvatistan'a geçiyorum.

18-19 Kasım'da Adriyatik'in gelini olan Dubrovnik'te geçiriyorum. 19 Kasım'ın şöyle bir özelliği ve güzelliği var. Banan Yunancayı öğreten , çok ama çok hayranlık duyduğum sanatçı Ziynet Sali'nin Dubrovnik'te sahne alacağı geceye katılıyorum. Ziynet Sali , ekibi ve o gece orda olacak tüm seyircilerle birlikte çok eğleneceğimizi düşünüyorum.

20 Kasım sabahı Zagreb 'e geçip 1 gün 1 gece Zagreb'te kaldıktan sonra 21 Kasım'da İstanbul'a dönüyor oluyorum.

Ben şimdiden yoruldum ! :)

Hepinizin Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum...

Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Hayırlı bayramlar paşam.Walla sen anlattın ben yoruldum :) güzel bir tatil(bayram) olması dileğiyle..

    kurban bayramın kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Sen yorulmazsın paşa;)

    İyi tatiller, dönüşünde keyifli tatil anılarını bekliyoruz. ;)

    Mutlu bayramlar...

    YanıtlaSil